miercuri, mai 04, 2011

 
  Zilele trecute cand ma plimbam printr-un  magazin pentru a face cumparaturile obisnuite am vazut in congelator niste visine, imediat mi s-a facut gura apa si am stiut ce voi face ...
 Aceasta prajitura am mai facut-o ... chiar si reteta o veti gasi pe blog, vorbesc de Prajitura "Banana" numai ca acum in loc de banane am pus visine ...
 Reteta o veti gasi aici  ... in loc de banane puneti 800 g de visine,


proaspete sau de la congelator cum doriti ...nu peste mult timp vor aparea visinile si atunci va fi o delicatete aceasta prajitura mai ales ca este foarte simplu de facut si nu incarca stomacul pt ca este usoara ca un puf.


  Pofta Buna!!!

4 comentarii

Hallo Tunde1
Visinaca ta mi-a facut cu ;-))) si am zis sa trec sa-ti multumesc pentru reteta, poze si sa va fie de bine!
Din npacate la noi nu se gasesc visine congelate, doar la compot si cind apar cele proaspete, sit atit de scumpe...
Na ce sa o mai lungesc, ca-mi lasa gura apa cu gindul la gustoasele visine, iti fac o propunere...iti trimit ZMEURICA mea si tu trimitem "visinica ta...na ce zici facem afacerea?!

Salutari de pe meleaguri austriece si o dupamiaza placuta in continuare!!!

Cu prietenie
Laura S.

REPLY

Laura draga sunt de acord eu primesc Zmeurica si tu primesti Visina ... dar sa iti mai spun ceva ... in vara planuiesc sa fac aceasta pajitura cu capsuni, cu zmeura, cu fragute si afine ... tare curioasa cum iese abia astept varaaaaaaaa!!!!

O zi buna draga si merci de vizita.
te pup

REPLY

cred ca este foarte buna imi plac foarte mult prajiturile cu visine...:)

REPLY

da, mie personal mi-a placut mult dar si varianta cu banane e buna ...

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates