vineri, aprilie 29, 2011


Ingrediente:

-  mamaliga fiarta in mod obisnuit eu am folosit in jur de 250 g- 300 g

- ulei de masline
- mozzarela 200 g
- sos de rosii cu busuioc
- 2 rosii
- jumate de conserva de ciuperci
- masline
- condimente pentru pizza

Se  prepara mamaliga in mod obisnuit ... dupa care se unge o tava pentru pizza cu ulei de masline si se toarna mamaliga calda  in tava ...



se pune peste mamaliga ingredietele (puteti pune si altceva de ex sunca sau carne  eu una am vrut sa fac ceva usor fara carne ) sosul de rosii cu busuioc,

condimentele pentru pizza, ciupercile taiate, rosiile taiate rondele, mozzarela si maslinele la final.

Se pune totul la cuptor pana se topeste mozzarela.

    Se serveste cald sau rece oricum e bun ... mie personal mi-a placut mult.

Pofta buna!!!

3 comentarii

Super ideea !!!
O bunatate...mi-ai facut o pofta!

REPLY

Foarte gustoasa! imi place!

REPLY

Interesant.Imi surade ideea.
O seara frumoasa!

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates