vineri, martie 11, 2011


   Aceasta reteta minunata si foarte usor de pregatit l-am vazut la o emisiune culinara maghiara ... totul a fost gata in 30 min si a fost pe gustul  tuturor din familie.

  Ingrediente:
- o ceapa
- 2 linguri de ulei de masline
- 1 ardei  rosu
- mozzarela 200 g
-  3 oua
- sunca sau bacon eu am folosit sunca de casa
- cateva masline
 - oregano, sare, piper
Se taie ceapa marunt, se taie ardeiul fasii, maslinele se taie  rondele sau fasii, sunca se  taie fasii subtiri ... se incinge uleiul  in tigaie, se pune ceapa la  calit, apoi se pune sunca taiata, ardeiul, maslinele si se caleste totul pana se inmoaie ...

se condimenteaza ...  cand totul este usor prajit se  stinge focul si se incinge cuptorul.


Luam 3 recipienti mici termorezistenti  (asa era in reteta, un recipient  o portie ) si se unge cu un pic de unt ... se  imparte continutul din tigaie in 3 parti si se pune in recipienti ...



peste  adaugam intr-un strat  egal mozzarela  rasa ... si la final desupra se  sparge un ou intreg .


Se pune  la cuptor in jur de 15 - 20 min pana ce se coace albusul.


  Se serveste neaparat cald. Un mic dejun simplu si gustos.




Pofta buna!!

6 comentarii

Arata delicios...am sa incerc si eu. Multumim pentru retete.

REPLY

CHIAR AM SA FAC ASA CEVA DUPA CE TRECE POSTUL,MULTUMIM PT RETETA:)

REPLY

Imi era dor de tine. Ai un premiu la mine pe blog, aici: http://caietul-cu-retete.blogspot.com/2011/03/premii-de-martie.html

O seara frumoasa!

REPLY

Draga mea, cred ca este foarte bun si fara mozzarela. Stiu ca intregeste gustul si ca asa o fi reteta originala, dar eu n-o pot aplica decat peste vreo 60 de zile - la mentinere. Pana atunci o s-o "masacrez", inlaturand mozzarela. Arata foarte aerisit blogul tau acum, dar imi lipsesc imaginile cu Carla pe prima pagina... Ea aducea o lumina speciala, dar e bine ca acum merge blogul fara probleme. Felicitari, draga mea!

REPLY

Felicitari pentru blogul tau. E super tare.
Te asteapta un premiu la noi pe blog.

REPLY

tot timpul vad schimbari la tine:) ma bucur mult te pup si va pup pe toti:)

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates