sâmbătă, decembrie 11, 2010


Acest post este un copy -past si asta pentru ca aceasta reteta minunata de Isler este un dar de Craciun pt mine de la Sleluta ... o doamna fff simpatica pe care din pacate abia acum am avut norocul sa o cunosc, are un blog fff practic, plin cu retete ca de la mama acasa ... merita sa il vizitati ... inca o data multumesc din suflet pt acesta reteta care imi aminteste de copilaria mea ... bunica mea face islere fff bune ... acum e randul meu sa o astept de Craciun pe masa cu aceste delicioase islere. Si nu in ultimul rand multumesc Furnicutei pt acesta ocazie minunata de a participa la provocarea "In dar de Craciun" ... si daca Steluta mi-a facut mie cadou acum e randul meu sa fac cadou OneiD mai exact Caietul cu retete care ca si ingrediente a ales visine, rom, ciocolata si frisca ... reteta este deja pe hartie, ingredientele pe masa ... e vremea sa ma apuc ... sper sa ii placa combinatia pe care am aleso intre o reteta de a mea si ingredientele ei.
In continuare va invit sa vizualizati cadoul meu reteta Stelutei:

Isler - Cadou de Craciun

"Ingrediente: 100 g zahar pudra, 200 g unt, 280 g faina, 100 g nuci zdrobite, 1 lingurita de scortisoara

Mod de preparare: Se pun toate ingredientele intr-un castron si se framanta pana se leaga compozitia. Aluatul se pune in folie si se da la frigider cca 10 min dupa care se intinde o foaie la o grosime de 3 mm.

Cu o forma rotunda se taie discurile de isler.

Se aseaza in tava pe hartie de copt si se coc la foc moderat in cuptorul preancalzit 5-10 min.

Se scot din cuptor cand sunt coapte dar nu “brozate”.

Se scot din tava, se lasa sa se raceasca dupa care se lipesc cu dulceata acrisoara (eu am folosit de gem de prune).

A doua zi se imbraca in ciocolata. Ciocolata se topeste la bain marin, daca este prea groasa se adauga putin ulei astfel glazura va fi si mai lucioasa.

Se cufunda bucatile de ister in ciocolata, se scurg bine de surplus, se aseaza pe hartie de copt si se lasa pana se intareste glazura. Glazura trebuie sa fie cat mai subtire.

Cand ciocolata este intarita islerul se poate servi."




Pofta buna!!!

3 comentarii

foarte foarte frumoase si foarte gustoase

REPLY

Arata senzational, trebuie sa le incerc si eu :P

REPLY

Multumesc Tunde draga pentru frumoasele cuvinte. Ma bucur ca ti-au placut si ti-au trezit amintiri placute. Abia astept sa vad ce spune bunica ta cand o vei astepta cu Islerele pe masa. Multumesc de asemenea Furnicutei pentru provocare si pentru placerea de a te cunoaste.

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates