vineri, noiembrie 12, 2010



Ingrediente:

- 3 plicuri de budinca cu gusturi diferite eu am folosit vanilie, ciocolata si capsuni
- 1,5 l de lapte
- 6 linguri de zahar sau indulcitor
- 150 g de stafide
- 250 g de piscot facut acasa sau gata cumparat

Luam un vas adanc termorezistent ... il udam un pic si ne apucam de preparat budinca. Rand pe rand fierbem budinca asa cum sunt indicatiile de pe spatele plicurilor de budinca, cand e gata budinca puneti 2-3 linguri de stafide



si amestecati, turnati primul strat in vas in cazul meu a fost cea cu gust de ciocolata ...


peste stratul de budinca de cioco am pus un strat de piscoturi,


punga de piscoturi l-am impartit in doua si le-am rupt pur si simplu cu mana, nu trebuie insiropat pt ca se inmoaie de la budinca ...

fierbem stratul doi de budinca in cazul meu de capsuni, punem din nou 2-3 linguri de strafide

si turnam peste stratul de piscoturi uniform sa acopere peste tot ...


mai punem un strat de piscoturi si in final fierbem ultimul strat de budinca in cazul meu vanilie, punem stafidele


si turnam ultimul strat peste restu ... lasam asa totul sa se raceasca.



Cand s-a racit complet totul ... rasturnam tava pe o farfurie mare ... si decoram fiecare cum doreste ... eu l-am decorat cu glazura dr Oetker asa cum a vrut fetita mea.


Un desert care merge repede si e fff bun ... un desert ce este adorat de catre Carla si de multi alti copii.



Pofta Buna!!!!

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates