marți, august 24, 2010



Ingrediente:

- un dovleac verde cam de un 1kg
- un morcov mare sau doua mici
- o ceapa mijlocie
- 100 g smantana
- 200 ml frisca de gatit
- zeama de la o lamaie
- marar verde o legatura


Se curata ceapa, dovleacul si morcovul, ceapa se taie marunt, dovleacul se rade pe razatoarea mare, morcovul la fel, asezam dovleacul intr-un vas si punem peste sare si il lasam asa cateva minute.



Ceapa se calaste intr-un pic de ulei de masline,


apoi adaugam morcovii ... calim un pic si morcovii dupa care punem apa peste cat sa acopere,



stoarcem doveacul intre palme bine de zeama si il punem in supa ...


daca mai e nevoie punem apa, adaugam sare sau delicat, acoperim oala si lasam sa fiarba. Cand legumele au fiert mai adaugam apa si lasam sa dea in clocot dupa care adaugam zeama de lamaie, amestecam smantana cu frisca si il adaugam incet la supa ... iar la sfarsit punem mararul tocat marunt.


Se serveste cald cu marar verde proaspat.

3 comentarii

O da supa asta e un deliciu!si eu fac,rar da fac!
Acum nu am facut demult asa ca pot servi o portie?
Te imbratisez si toate bune!

REPLY

Mariana draga si doua portii linistita, mie imi pare rau ca nu stam aproape sa te pot servi live cu o farfurie sau doua ... si te pup

REPLY

Arata bine, dar mie nu-mi place dovleacul :(

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates