luni, iulie 12, 2010

De ce e a la Tunde ... pt ca il fac in asa fel in cat toti 3 sa il putem manca, Carlei nu ii place fasolea verde dar ii place fasolea boabe, mie imi place cu smantana iar sotului meu ii place cu morcovi ... asa am combinat si a iesit o supa delicioasa si ideala pt zilele caniculare pt ca se poate consuma si rece. Ingrediente: - fasole verde - 1 kg - fasole boabe prospete ( cam 2 borcane mici ) - o rosie, un ardei - 3 morcovi - o radacina de patrunjel - 250 g de smantana - zeama de la jumate de lamaie - patrunjel verde tocat Legumele se curata si se spala bine, morcovii ii taiem cubulete, patrunjelul la fel, fasolea verde se rupe bucatele mai mici, intr-o oala mai mare punem la incins un pic de ulei de masline, cand uleiul s-a incins adaugam morcovii si patrunjelul ... lasam in jur de 10 min sa se caleasca invartind continu, apoi adaugam rosia si ardeiul ... lasam sa se caleasca in jur de 2 min invartind mereu, apoi adaugam fasolea boabe si fasolea verde ... adaugam apa cat sa acopere, adaugam sare acoperim si lasam sa fiarba. Cand legumele au fiert mai punem apa, smantana, zeama de lamaie si lasam sa fiarba, inainte sa stingem gustam daca e nevoie mai saram si adaugam patrujelul verde tocat marunt. Se serveste cald sau rece cu multe frunze da patrunjel verde tocat marunt. Pofta buna!!!

3 comentarii

Draga mea, mi-ai dat o idee, ca si mie imi plac si pastaile, dar si boabele. Numai ca n-o sa pun smantana! O saptamana minunata sa ai!

REPLY

ma bucur draga ... te pup

REPLY

Arata tare bine!Eu am avut ieri pastai,dar...fierte si trase la tigaie linga o pulpa de pui.
O zi buna!

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates