marți, iunie 29, 2010




Acum ceva timp, am descoperit un post fff interesant la Ciocolata si zahar un post in care Cristina ne explica cum sa conservam frunzele de patrunjel. Mi-a placut fff mult idea, aspectul si pt ca eu mai tot timpul arunc jumate din legatura de patrujel ca se usuca pana mai am nevoie de el am hotarat ca de acum o sa pun la congelator tot ce ramane, pt iarna va fi bun si pe langa asta e si comod, cand ai nevoie rapid de niste frunze de patrujel sunt gata taiate in congelator ...

Cum am procedat ...

Am spalat bine frunzele de patrunjel si marar, apoi le-am tocat marunt, le-am portionat in formele pt gheata,



apoi le-am umplut cu apa si gata le-am pus la congelator, a doua zi le-am scos le-am pus in pungulite si le-am depozitat la congelator ...





4 comentarii

Mi se pare ingenioasa ideea, eu le puneam in folie de aluminiu si cand aveam nevoie taiam, dar cred ca asa nu imi murdaresc deloc congelatorul.
Spor si te rog sa imi permiti sa te adaug in lista mea de bloguri!

REPLY

DaNa draga, sa stii ca si reactia mea a fost aceas ... mi-a placut tare idea, e fff buna, comoda ti-l recomand ... in legatura cu lista ... cu mare placere ... si eu te voi adauga la lista mea
o zi buna

REPLY

Buna ideea. Eu tin in punga in congelator. Asa este mai comod si mai usor de folosit. Multumesc.

REPLY

Ghiocel draga ... sa iti fie de folos ... multumesc de vizita

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates