marți, iunie 15, 2010



Ingrediente:

Pt gnochi:

- 300 g faina intregrala
- 2 oua intregi
- apa
- sare
- jumate de legatura de patrunjel verde
- ulei de masline
- branza de burduf 250 g

Pt spanac

- 300 g de spanac congelat (sau proaspat eu am avut congelat)
- 3 catei de usturoi
- o cana de lapte
- o lingura de smantana
- sare

Gnochi:

Se amesteca faina cu sarea si ouala,

incepem sa framantam cu mana adaugand din cand in cand apa


pana obtinem un aluat usor de modelat ... la final adaugam putin ulei de masline,


frunzele de patrunjel tocat marunt



si framantam inca o data ...
Din aluatul obtinut modelam niste batoane ... nu fff subtiri nici fff grosi de vreo 2 cm


si cu ajutorul unui cutit taiem batonul felii ...


dupa care cu ajutorul unei furculite modelam forma finala prin rotire ...



Punem intr-o oala apa cu sare la fiert, adaugam cateva picaturi de ulei de masline si asteptam sa fiarba apa ... cand apa fierbe se pun bucatile de gnochi in apa si lasam sa fiarba pana se ridica la suprafata ...


cand se ridica la suprafata bucatile de gnochi se scoate ... intr-o alta oala se pune branza de burduf si se incalzeste ... peste adaugam gnochii si asteptam sa se topeasca branza de burduf, amestecam bine ...


scoatem gnochi din oala si pregatim spanacul ...

Intr-o oala se incinge o lingura de ulei de masline, se adauga usturoiul pisat si se caleste un pic, peste se adauga spanacul inghetat, apoi cana de lapte, sarea si se lasa sa fiarba ... cand spanacul este gata se adauga smantana si se stinge focul. Spanacul rezultat se pune peste gnochi si se amesteca ...


Se serveste cald sau rece oricum e fff bun ...

Pofta Buna!!!

2 comentarii

O ce bunatate ai facut tu acolo!
Si eu fac dar nu cu spanac,am sa fac si eu asa!Pina atunci salivez...

REPLY

Scumpa mea, reteta asta m-a inspirat pentru niste gnochi la ziua de Carbi de la Rina! Fara branza si lactate, dar cred ca va iesi ceva foarte bun si asa. Ma bucur ca mai dai semne, pentru ca mi-era dor de tine! Pup dulce pe tine si printesa Carla.

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates