vineri, mai 07, 2010

O reteta minunata pe care am furat-o cu ochii de la tv, emisiunea Vacsora Csata de pe RTL KLUB Ungaria ... mi-a placut atata de mult cum a aratat puiul in cat l-am incercat si va pot spune ca am obtinut o noua lume a aromelor ... un gust neobisnuit si totuti delicios ...recomand la toata lumea din toata inima ... Ingrediente: - un pui grill fara cap, picioare si organe - o cutie de bere (o cutie de 0.33 o sa gasiti greu, eu nu am gasit) - un plic condimente pt pui Kotany - 2 catei de usturoi - o lingurita de busuioc uscat sau cateva frunze proaspete - o lingurita de cimbru uscat - 2 linguri de ulei de masline Puiul se spala si se usuca cu o bucata de hartie, sau prosop de hartie sa nu fie ud ... apoi ungem puiul cu uleiul de masline si condimentam bine tot puiul pe dinafara si pe dinauntru cu condimentul de pui Kotany... apoi luam berea si il spalam bine apoi il deschidem, jumate din continutul berii il turnam intr-un pahar jumate ramane in cutie, pt ca cutia este mare eu ulterior l-am taiat pe jumate ...insa daca gasiti o cutie de bere mica e ideala, asezam in interiorul cutiei cateii de usturoi taiati in doua, busuiocul si cimbrul. Luam o tava, asezam berea in mijlocul ei si peste cutia de bere infigem puiul ... apoi asezam puiul in cuptorul incalzit in prealabil. Il lasam sa se friga aici in jur de o ora jumate poate mai mult in functie cat de mare este puiul ... in timpul coacerii mai scoateti puiul din cuptor si il stropiti cu cate 2 linguri de bere ... sau cu zeama rezultata in tava ... cand puiul este gata se scoate din cuptor si se lasa 15 min pe masa sa se raceasca un pic. Dupa cele 15 min scoaptem puiul de pe cutia de bere si il asezam in tava. Se serveste cald cu ce garnitura doriti ... ce va place ... eu avand in vedere ca tin o dieta l-am servit cu salata de cruditati pe care l-am innebunit cu niste seminte de susan si sos de soia ... a fost o explozie de arome ...rar am descoperit un astfel de gust ... Pofta buna!!!

3 comentarii

arata tare bine! Yammy

REPLY

Un sfat:inveleste cutia de bere in folie de aluminiu,cutia aceea,oricat ai spala-o,tot nu poti fi sigura ce substante sau microbi raman pe ea...
In rest,arata superb!

REPLY

multumesc de sfat ... o sa tin cont ...
Ana, arata bine si a fost si tare buna... multumesc

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates