vineri, mai 14, 2010

Reteta de chec l-am primit de la o persoana deosebita Oana Magdalena ... care tine Montigneacul de un timp nu fff mult si are niste rezultate extraordinare ... ia urmariti ... checul a iesit minunat un gust fff bun va recomand ... mancarica de vinete mi-a venit pe moment am vazut la Tv ... insa nu pot sa zic ca am fost fff incantata ... m-am lamurit cu vinetele ...nu mi le plac decat in salata cu maioneza sau iaurt ... dar daca voua va plac vinetele atunci sigurat si mancarica mea de vinete o sa va placa ... Ingrediente: Pentru mancarea de vinete: - 3 vinete proaspete - o ceapa - un catel de usturoi - 2 linguri de ulei de masline - 3 linguri de smantana - 2 linguri de faina de soia - o lingurita de boia rosu - 100 ml de suc de rosii - sare, piper - tarhon si leustean Ingrediente pt chec apreritic cu legume si urda - urda 500g - 5 oua intregi - un dovlacel - o gulie - 500 g ciuperci - un catel de usturoi - o legatura de ceapa verde - condimente - eu am folosit condiment de pizza - 6 felii subtiti de mozzarela Voi puteti folosi si alte legume, ce aveti acasa, spanac, fasole pastai sau ce legume va mai plac ... Mancare de vinete ... Vinetele se spala, se curata de coaja si se da prin razatoare ... se pune sare si se lasa asa 5 minute intre timp curatam ceapa si o tocam marunt, punem intr-o oala uleiul la incins si punem ceapa la calit la foc mic, intre timp spalam si stoarcem vinetele si il punem peste ceapa. Lasam cateva minute sa se caleasca dupa care adaugam sare si punem apa cat sa acopere si lasam sa fiarba pana devine moale ... amestecam smantana cu faina si adaugam peste vinete, adaugam boia, sucul de rosii si usturoiul pisat ... lasam sa fiarba ... cand este aproapte gata punem tarhonul si leusteanul, lasam sa clocoteasca inca o data si stingem. Checul aperitiv cu urda si legume Ciupercile le curatam, le spalam si le taiem felii obisnuite, gulia si dovlaceii se spala si se curata, se taie cuburi ... in wok punem ulei si pregatim legumele ... legumele le calim aici un pic, nu lasam pana se inmoaie ci sa fie intrepatrunse un pic ... intr-un vas punem legumele calite, le lasam 20 min sa se raceasca ... apoi peste adaugam ceapa verde taiat marunt, usturoiul pisat, sare, piper, condimentul de pizza, urda si ouale ... si amestecam cu mana bine ... Luam o forma de chec ...il ungem cu un strop de ulei de masline ... in tava punem aluatul obtinut din legume, urda si oua dupa care asezam tava in cuptorul incis in prealabil ... lasam aici in jur de 30 min ... Dupa cele 30 min scoatem tava si asezam feliile de mozzarele deasupra si il introducem in cuptor inca 5 - 10 min pana se topeste. Servire: Mancare de vinete cu 2 felii de chec aperitiv din legume si urda ... cu acrituri ...checul eu l-am mancat si dimineata cu o salata de rosii cu ceapa ffff bun .... sau seara cu castraveti murati si crema de vinete. Pofta buna!!!

1 comentarii:

Nagyon jol neznek ki az etelek amiket fozol, es a iaurtos vinetet en is kifogom probalni, ... lattam a montineag dietarol a blogot, hat nem tudom, hogy az lenne az igazi, en most egy 9o napos karcsusito dietat kezdtem el, Szepessi Vilma receptjeivel, es mondhatom hogy 5 nap alatt mar nagyon jol erzem magam tole, tele vagyok energiaval. Olvastam nalad a Riena dietarol, nem tudom hogy ez azonos vagy nem azzal, de ajanlom a recepteket ha Magyarorszagon jarsz ebbol a konyvbol, eddig minden izlett. a www.dajkatundi.blogspot.com -on be is szoktam jegyezni mindennap mit keszitek el. Nagyon draga a kislanyod, adjon a JoIsten neki egeszeges novekedest tovabbra is. Szep napot. Tundi

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates