miercuri, mai 12, 2010

Am descoperit reteta intamplator pe blogul unei Doamne din Targul Mures - Kalandok a konyhában ... o reteta usoara si fff gustoasa un pic mai altfel decat salata obisnuita de vinete ... e fara maioneza ...reteta o gasiti aici Ingrediente: - 2 vinete - 200 g iaurt 0 % - sare - piper - 2 catei de usturoi - o ceapa verde - o legatura de marar verde Dupa ce am copt vinetele in modul obisnuit, le curatam si le tocam obisnuit ca si pt salata de vinete cu maioneza ... punem vinetele tocate intr-un vas, adaugam iartul, sare, piper, ceapa taiata marunt si usturoiul pisat, amestecam bine bine ... luam mararul il spalam bine si il tocam marunt... cine doreste sa simta gustul intens de marar (eu asa am facut ca ador mararul) sa puna o legatura de marar intreg. Adaugam mararul la vinete, amestecam pana omogenizam crema de vinete si pt a amesteca gusturile, aromele cum trebuie puneti crema in jur de 30 min la frigider ... Se serveste pe o felie de paine neagra (din faina integrala si secara ) dimineata cu legume proaspete: rosii, ardei, ridichi etc sau eu l-am servit si simplu langa rosii si ardei e o delicatete ...mai ales pt zilele de vara fierbinti ce vor aparea in curand ... Pofta Buna!!!

10 comentarii

Foarte buna reteta, nu o stiam.............multumesc,Tunde!

REPLY

Ce bine arata...
unge si privirea,
si papilele gustative, tot!

REPLY

Scumpa mea, merge aceasta reteta si la Rina! O sa incerc si eu s-o fac, mai ales ca la "Plus" aveau vinete cu 3,99/kg! Felicitari!

REPLY

La Rina, la ce categorie intra?

REPLY

Ar intra la ziua de proteine

REPLY

Buna ziua,
Indraznesc sa va cer si eu cartea/cartile pt. dieta rina 90 in format electronic (rodica_toma@yahoo.com)

REPLY

Am mincat la un baby shower acum 2 saptamini. E foarte buna.

REPLY

Salut Tunde,

poti te rog frumos sa imi trimiti si mie dieta Rina pentru 90 de zile in format electronic? lacri_00@yahoo.com.

Merci mult,
Lacri

REPLY

Buna,
Indraznesc si eu, daca se poate, bineinteles, sa cer aceasta dieta in format electr. adr este geo_mir_f@yahoo.com
Multumesc mult anticipat,
Geo

REPLY

buna Tunde!As dori sa incep dieta Rina's ,de aceea te rog din suflet sa-mi trimiti si mie cartile in format electronic.Multumesc!
gabmir_2005@yahoo.com

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates