vineri, aprilie 30, 2010

O reteta luata din cartea Dieta Montigneac - Mananca de placere, mentine-te in forma ... cu mici schimbari. Ingrediente: - 400 de fasole boabe cannellini - 3 vinete - cartea scrie o capatana intreaga de usturoi, mie mi s-a parut mult si am folosi 5 catei - jumate de legatura de cimbru proaspat tocat (eu am folosit uscat) - 200 g ciuperci proaspete - 100 ml de ulei de masline - cartea scrie 6 hasme mari, eu nu am avut hasme, oricum 6 e mult dupa parerea mea si am folosit 2 cepe - 3 legaturi de busuioc proaspat tocat marunt (eu am folosit uscat) - jumate de sticla de vin sec alb - 1,5 l supa de pui (eu am folosit supa clara de legume) - 2 linguri de smantana Boabele de fasole cu seara inainte se spala si se pune la inmuiat intr-un bol cu apa fierbinte ... A doua zi cand ne apucam de mancare incepem cu fasolea, il spalam inca o data si il punem intr-o oala, peste punem apa rece cat sa acopere, punem sare, punem capacul de la oala si fierbem o ora jumate. Dupa o ora jumate aruncam apa de pe fasole si il punem la o parte. Intre timp spalam vinetele, le taiem in doua, le crestam suprafata de-a lungul, presaram sare, apoi 3 catei de usturoi tocati marunt il distribuim uniform pe fiecare jumate de vineta, peste punem frunzele de cimbru tocat si apoi distribuit pe fiecare jumate din cantitatea de ulei de masline. Le punem in cuptorul incalzit in prealabil la 250 grade si le coacem 15- 20 min, dupa care le scoatem, cartea scrie ca le taiem cuburi dupa ce le-am indepartat coaja, eu nu asa am facut ci am pus vinetele la o parte. Intr-o alta oala cu cealata parte de ulei am inabusim cele 2 cepe cateva minute, apoi am pus 2 catei de usturoi pisat, frunzele de busuioc tocat ...lasam un minut amestecand ... apoi punem fasolea boabe dar nu toata lasam un sfert din fasole la o parte ... supa clara de legume, jumate de litru de vin alb sec, ciupercile taiate felii mai groase si bucatile intregi de vinete, punem capacul si lasam sa fiarba pana se inmoaie vinetele de tot. Cand vinetele s-au fiert si sunt moi, le scoatem din supa si le punem in blender, punem si fasolea pusa la o parte, smantana si din zeama de la supa ...mixam bine astfel o sa ingrosam un pic supa ... pasta obtinuta il turnam in oala cu supa mai lasam sa dea o data in clocot si gata. Cartea spune ca la final scoatem din supa cateva bucati de vinete (care au fost taiate cuburi) si o parte din fasole boabe, supa si in blender le mixam pana obtinem o pasta groasa care se toarna la restul supei. Se serveste cu frunze proapete de busuioc. Pofta buna!!!

4 comentarii

Felicitari pentru supa Montignac! :)
E foarte gustoasa, nu-i asa?! :D

REPLY

Da, Nik este ffff buna a placut la toata familia ... si asta ma bucura cel mai mult ca nu trebuie sa gatesc in 6 parti ...

REPLY

Salut Tunde, din Toronto Canada iti scriu.Am facut aceasta reteta acum doua saptamani prima data si atat de mare succes a avut ca mi s-a cerut sa o repet din nou saptamana trecuta.Doar ca am incercat sa reintru pe blog si era restrictionat asa ca a trebuit sa imi aduc aminte toate etapele din cap, dar m-am descurcat si a iesit delicioasa. A devenit cea mai preferata supa acum. Multumesc frumos, Lacri Moraru

REPLY

Lacri ...imi pare rau ca nu ai putut intra pe blog dar am facut niste schimbari dupa cum ai vazut, din pacate nu m-a lasat timpul sa termin totul dintr-o data ...de aceea l-am inchis publicului ...oricum ma bucur mult ca va placut ... te mai astept si altadata pe la mine ...
o seara frumoasa

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates