sâmbătă, aprilie 17, 2010



Aceasta reteta am vazut-o la emisiunea " Vacsora Csata" de pe RTL KLUB Ungaria ... si mi-a placut fff tare ... asa ca am facut aceasta minunata reteta pt masa de Pasti ...
Ingrediente:

- O bucata de cotlet de porc - 800g (eu am folosit o bucata mai mica pt ca noi nu pre consumam carne de porc ... dar mi-a fost mie pofta )
- un pachet de foi de placinta
- ciuperci proaspete - 300 g
- o ceapa
- un galbenus de ou
- bakon feliat subtire - 200 g
- o lingura mare de mustar
- ulei de masline
- sare, piper

Incepem cu ciupercile, spalam ciupercile, le curatam si le taiem felii subtiri, ceapa o curatam si il taiem marunt, punem intr-o oala un pic de ulei de masline la incins, calim ceapa dupa care adaugam ciupercile



si un pic de boia rosu, lasam sa se caleasca ciupercile si in zeama care s-a lasat fierbem ciupercile ... cand sunt gata luam blenderul de mana si tocam ciupercile, facem un fel de pasta ...


Carnea o spalam, indepartam partile mai grase si bucatile de membrana ramase, luam mustarul si ungem toata carnea ... pe fiecare parte in mod uniform, apoi condimentam cu sare si piper.


Incingem in tigaie ulei de masline, ffff important ca uleiul sa fie incins si sa fie la foc mare, cand ulei este destul de fierbinte punem cotletul ... si il prajim pe ambele parti pana obtinem o crusta maronie, nu conteaza ca nu e facut in mijloc ...asta se va face in cuptor ... cand carnea s-a prajit pe ambele parti stingem focul.


Luam o folie de plastic o bucata mai mare, un patrat ... si il intindem pe masa ... tapetam folia cu bakonul feliat ...punand o felie de bakon in dreapta si un in stanga ... cum vedeti in imagine ...


peste feliile de bakon intindem pasta de ciuperci obtinuta uniform ...cand am terminat luam cotletul prajit si il asezam in mijlocul nebuniei create pe folie ...


cu ajutorul foliei invelim cotletul cu compozitia de bakon si ciuperci ...




Luam foaia de placinta si il intindem pe masa ... in mijlocul ei asezam cotletul imbracat ...


si usor il invelim in acest aluat ...

cand am terminat ...batem galbenusul de ou si ungem toata nebunia obtinuta pe toate partile (nu si pe fund normal).
Luam o tava mai mare (placinta va creste) punem ulei de masline si asezam cotletul imbracat in vesminte de sarbatoare in tava si il punem la cuptorul incins in prealabil ...


si il lasam aici in jur de 40 min ...



Garnitura:

Aceasta garnitura este o delicatete ... e simplu si extrem de rapid ... merita incercat ... avem nevoie de
- niste cartofi (in functie de cat pireu doriti sa obtineti),
- unt cam o lingura
- jumate de pahar de lapte
- sare
- Rucola - eu am pus un pumn

Fierbem cartofii in mod obinuit, cand sunt gata ii strecuram, adaugam untul si laptele. eventual sare daca mai este nevoie,cu mixerul pasam cartofii si obtinem un pireu fin si omogen, spalam salata Rucola si il punem peste pireu,


amestem bine si e gata.

Se serveste o felie de cotlet de porc imbracat in vesminte de sarbatoare cu o portie de cartofi cu rucola. Langa eventual acrituri.




Pofta mare!!!

1 comentarii:

Sooper arata, cred ca merita incercat. Am un premiu pt tine!

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates