sâmbătă, martie 13, 2010



Acesta reteta am transformat-o eu ... ingredientele folosite au fost dietetice insa reteta a ramas aceas ... reteta am preluat-o de la emisiunea Vacsora Csata ...o emisiune maghiara identica cu Cireasa de pe Tort ... si va pot spune ca a fost delicioasa si e fff simplu de facut acest tort ...

Ingrediente:
Blat:
- faina neagra (eu am folosit faina neagra BANEASA pt masina de paine) 4 linguri
- 4 oua
- 4 linguri de inlocuitor de zahar DIAMANT
- o lingurita de praf de copt

Umplutura:
- un plic de budinca de vanilie
- 3 linguri de inlocuitor de zahar
- 500 ml lapte
- un plic de gelatina transparenta Dr Oetker
- o banana
- 2 mandarine
- jumate de conserva de ananas (conserva care nu contine adaos de zahar )

Pt servire frisca batuta dupa preferinte.

Se pregatesc doua vase mai adanci ... ouale se separa, punem galbenusurile intr-un vas si albusurile in alt vas ... la galbenusuri adaugam cele 4 linguri de indulcitor si cu mixerul il batem pana devine spumoasa ...


apoi adaugam cele 4 linguri de faina si lingurita de praf de copt ...si cu grija mixam ...


cand am incorporat si faina luam vasul cu albusuri si batem albusurile spuma ... cand am terminat cu ajutorul unei linguri de lemn incorporam si albusurile in aluat ...


Luam forma de tort rotund (forma aceea la care se poate indeparta marginile)si il ungem cu un pic de unt si tapetam cu un pic de faina ...turnam aluatul in tava rotunda si il dam la cuptorul preincalzit in jur de 15-20 min.


Intre timp pregatim budinca in modul bine cunoscut de noi toti numai ca il indulcim cu indulcitor ... taiem fructele: bananele rondele, mandarinele se desfac felii iar anasul se taie rondele.
Cand blatul s-a copt il scoatem din cuptor ...


si punem budinca peste, nu trebuie lasat sa se raceasca asa cald se pregateste totul ... deci punem budinca peste blat fara sa indepartam marginile tavii de tort ...

peste budinca asezam frumos fructele cum preferati (puteti folosi si alte fructe normal) ...dupa ce am asezat fructele lasam totul la o parte


si pregatim gelatina asa cum scrie pe plic ...turnam apoi peste tort uniform si il lasam undeva langa geam sa se raceasca ...cand totul s-a racit in de ajuns sa il punem la frigider o punem la frigider in jur de 0 ora sau doua.
Cand tortul s-a racit in destul ca ingredientele sa se intareasca cum trebuie ... indepartam marginile formei de tort



si se serveste simplu sau cu frisca cine cum prefera ...



Pofta Buna!!!

Aceasta reteta corespunde zilelor de carbohidrati (Dieta Rinas 90) seara si se consuma o felie ...

7 comentarii

Ador tartele..........foarte bune.

REPLY

Faina neagra...si a crescut tortul frumos....super...cat carbohidrati sunt in 100 gr de faina neagra ?
Gustul difera mult de faina alba?

REPLY

habar nu am cati carbohidrati dar la gus e foarte bun asta te asigur ...

REPLY

BUNA TUNDE....AM INCEPUT DIETA DE O SAPTAMANA I AM SLABIT IN 5 ZILE 2.300KGSI AM AJUNS LA ZIUA DE CARBOHIDRATI SI AM DAT DE ACEASTA TARTA CARE ESTE EXACT CE IMI DOREAM.
MULTUMESC CA EXISTI.....

REPLY

Sorina draga ...ma bucur foarte mult ca te-am putut ajuta ... esti o scumpa ...

REPLY

Buna!
Incep de luni dieta Rina si sunt tot in ceata cu anumite reguli...de exemplu..pana acum singurul disociaqt pe care l-am tinut a fost 3 zile vegetale+3 animale, asa ca inca mi-e greu sa inteleg de ce, la ziua de carbohidrati poti manca tarta cu fructe, de exemplu, blat de pizza cu legume etc, de ce la proteine poti manca si salate. Nu stiu, poate sunt eu batuta in cap, dar zau ca nu mai inteleg cat de disociat mai este regimul acesta cu atatea combinatii. Nu ca nu m-ar incanta! Cu cel 3+3 am slabit mult intr-un timp scurt dar, pe langa faptul ca ficatul mi-a zis STOP dupa 6 saptamani, era o adevarata tragedie la un moment dat, sa poftesti la un fruct sau o leguma, pe langa gratar si sa nu poti manca...asa ca dieta Rina e po adevarata incantare, mai putin faptul ca nu poti servi gustari intre mesele principale. Am incercat sa citesc mai multe pe forumuri, dar fetele se pierd adesea in detalii, si au muuulte capitole, asa ca sincer nu stiu unde pot afla rapid cum sa procedez exact, sa mananc ce trebuie si cand trebuie. Inca ceva, daca ma poti ajuta, te rog mult....se poate pune indulcitor in cafea? In ce zile pot bea si ceai? Iti multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Alina

REPLY

Alina draga ... la dieta Rinas totul consta cand si ce mananci ... dimineata pana la ora 12 - 13 vei consuma numai fructe de orice fel ...apoi la pranz care e la doua ore de la ultimul fruct consumat mananci ce ai preparat in functie de ziua in care esti ... zilele de proteine este singura zi cand mananci carne sau alte proteine de ex branza ...insa nu este voie sa combini proteinele ... de aceea consumam carnea cu legume care in stare proaspata sau gatita sau poti face numai branza sau numai ou, la ziua de amidon putem manca tot ce contine amidon in combinetie cu legume, legumele sunt singurele feluri de mancare care sunt permise zilnic in orice forma cu exceptia zilei de carbohidrati, asa ziua de carbohidrati aici poti manca paste fainoase sau alti carbohidrati care nu sunt dulci la pranz ... seara faci ceva dulce dar nu exagerat bineinteles ... apoi cioco amara si te vei simti extraordinar ... ziua de vitamine este ziua cea mai grea zic eu... pt ca vei manca doar fructe si legume in stare cruda ... eventual la pranz ai voie ceva gatit de ex mere coapte ... si asta merge asa timp de o luna in ziua de 30 tinem ziua de apa cand nu mancam nimic toata ziua decat apa ... fff greu pt mine, eu nu am reusit sa il tin niciodata dar dieta tot a functionat ... dupa ziua de apa incepi de la inceput zilele cu proteinele si asa mai departe ... sper ca am reusit sa fac sa intelegi dar ca sa intelegi si mai bine lasa adresa ta de email si iti trimit cartile in format electronic despre dieta Rinas, cele doua volume 1- slabitul si 2 mentinerea ... o zi buna

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates