duminică, martie 14, 2010



Reteta am gasit-o la Gourmandine reteta pe care am mai folosit-o si alta data ... e fff buna ... insa de data asta l-am schimbat un pic pt a fi dietetic ...

Ingrediente:

- 125 ml apa calduta

- 125 ml lapte caldut

- 60g unt topit

- 3 galbenusuri

- 100g inlocuitor de zahar Diamanat

- o lingurita de esenta de vanilie

- Coaja rasa de la o lamaie

- 1 pliculet drojdie uscata Dr. Qetker

- 500g faina neagra Baneasa

- 1 lingurita sare


Aluatul l-am facut in masina de paine ... si am facut in felul urmator: am pus ingredientele in cuva masinii de paine insa in urmatoarea ordine ... (ar fi bine sa se respecte ordinea) apa calduta, laptele caldut, untul topit in prealabil in cuptorul cu microunde, galbenusurile, inlicuitorul de zahar, esenta de vanilie, coaja rasa de la o lamaie, pliculetul de drojdie uscata, faina neagra si sarea. Am lasat la framantat si dospit in total 1ora 30 minute in masina de paine.

Cand programul s-a terminat ... pe masa pe care am presarat faina


am intins aluatul ... nu fff gros nici f subtire ...dupa ce am intins foaia de aluat, cu ajutorul unei forme rotunde (un pahar), taiem cerculete. Aluatul din jurul cerculetelor, il adunam, il strangem si o framatam putin si intindem din nou o foaie din care putem decupa alte cateva gogosi. Dupa ce am format gogosii ii lasam inca 30 min pe masa sa creasca ...

putem face un pic de cald cu ajutorul aragazului eu zic sa aveti grija la usa si geam sa nu fie deschise pana nu terminati de prajit gogosii.

Dupa cele 30 min punem intr-o oala ulei la incins ... cand s-a incins bine bine incepem sa prajim gogosii ...lasam gogosii pana capata o culoare aurie dupa care il intoarcem si il prajim si pe cealalta parte ...



dupa care scoatem gogosii si il punem intr-o oala unde a pus niste servetele pt a absoarbe surplusul de ulei ... apoi am pus gogosii intr-o alta oala unde le-am ornat cu inlocuitor de zahar Diamant ...




Le-am servit caldute simplu sau cu gem de fructe de padure fara adaos de zahar ...



Pofta buna!!!
Putem manca acesti gogosi aromate in zilele de carbohidrati (Dieta Rinas)seara ... maxim 3 buc

3 comentarii

Minunate gogosile alea! Meritau cateva umplute, pentru Carla. Cu ceva ciocolata sau gem... sau ce-i place ei. Felicitari!

REPLY

Da da ...asa si am facut ... am umplut gogosile Carlei cu gem si cu branzica ... ce i-a placut ... adevarul e ca au fost buna ...mai ciudate la gust dar bune ...te pup

REPLY

Imi plac tare mult retetela tale si imi face placere sa-ti vizitez blogul :)
Pe blogul meu te asteapta un mic premiu.
http://testdaiana1.blogspot.com/2010/03/premii-de-florii.html

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates