marți, ianuarie 05, 2010


La multi ani la toata lumea ... imi cer scuze ca am lasat sa treaca atatea zile pana sa va zic La Multi Ani!!! dar am fost aglomerata ... nu-mi pare rau ... a fost bine ...
Doresc la toata lumea AN NOU FERICIT ... MULTA SANATATE CA RESTUL VINE ... SI CAT MAI MULTE BLOGURI ...
Incep anul cu un blog despre anul 2009 ... o leapsa primita de la Mariana ...
Cum a fost anul 2009 pt noi ...
Am zis ca le voi lua pe luni ... si recapitulez incet tot anul 2009 ...

Ianuarie 2009
Pentru noi aceasta luna este foarte importanta ... deoarece pe 13 ianuarie 2006 s-a nascut fetita noastra Carla ... asa ca mare sarbatore ...

Februarie 2009
O luna trista ... pe 7 februrie s-a implinit un an de cand bunicuta mea numai este intre noi ...
La inceputul lunii ne-am primit masina visurilor noastre ... Skoda Superb ... si o datorie pe 5 ani ... no comment

iar pe parcursul anului a fost masina a doua mirese ...

Martie 2009
nimic deosebit

Aprilie 2009
a fost din nou o luna trista ... un moment trist in viata mea ... un moment peste care am sperat ca niciodata nu va trebui sa trec ... a trebuit sa trec peste principiile mele de viata pt a alege viata ... nu doresc sa spun public ce s-a intamplat pt ca poate multa lume m-ar condamna pentru asta ... oricum un eveniment care mi-a lasat o rana in adancul inimii mele, care niciodata nu se va vindeca ...

Mai 2009
Nunta celei mai bune prietene ... o nunta pe care am asteptat-o amandoua fff mult ... o nunta in mare reusita ...


Iar pe 27 mai am facut 3 ani de casnicie

nunta noastra
Iunie 2009
Prima noastra serbare la gradi ... unde am fost alese sa fim o floare - Papadia ... va ganditi ca floarea mea a fost cea mai frumoasa nu?

Serbare
Iulie 2009
La inceputul lunii dupa 6 luni de stat in Suedia colega mea draga si prietena mea Cristina s-a intors acasa ... un moment plin de bucurie avand in vedere ca mi-a lipsit fff tare si lucram zilnic impreuna ...


La sfarsitul lunii pe 26 s-a anuntat ca a murit Michael Jackson ... o veste fulgeratoare si pt mine socanta ...nici azi nu cred ca numai e ...

August 2009
Carla mea a fost miresuca ...la nunta verisoarei sotului meu Denisa ... normal a fost cea mai frumoasa miresuca ...

La sfarsitul lunii am fost in concediu cu familia si prietenii... o saptamana plina de relax si voie buna poate cel mai fain din tot anul ...


Septembrie 2009
La inceputul lunii am aflat o veste minunata ... o veste pe care o asteptam de atata vreme ... nasii mei de nunta si prietenii nostrii vor avea un copil ... mai exact un baietel acum stim de deja si suntem fff emotionati alaturi de ei ..



Luna in care am descoperit dieta Rinas 90 o luna fff importanta pt mine ... nu numai pt ca am descoperit dieta perfecta pt mine ci si pt ca am cunoscut niste persoane absolut minunate ...
Rinas 90
Pe 14 moare Patrick Swayze ... actorul meu preferat din tinerete si pana acum ...

Octombrie 2009
o luna linistita fara intamplari



Noiembrie 2009
Pentru mine luna noiembrie mereu e una fff incarcata ...multi prieteni, familie care serbeaza ziua de nastere in noiembrie ... o luna plina de peripetii ... anul 2009 mi-a adus si mie schimbarea prefixului ... pe 19 am implinit 30 ani ...
Tot in acesta luna am inceput sa redecorez camera Carlei ... un proiect pe care l-am planuit de mult de vreo 2 ani ... abia acum mi-a venit curajul ... a iesit bine ... sunt multumita desi inca nu sunt gata ...




Camera carla 1
Camera carla 2
Camera carla 3
Decembrie 2009
Primul an in care Carla mea constientizeaza mitul Mos Nicolae si Mos Craciun ... primul an in care intelege si ea semnificatia sarbatorilor de Iarna ... o luna plina de surprize si plin de cadouri ... o luna frumoasa ... preferata mea ...


Mos Nicolae

Craciunul l-am facut in familie ... la parintii mei acasa ...am mancat cu totii la masa ... bunica, verisoarele mele (nasele Carlei) eu, Paul si Carla... am deschis cadourile ...

iar in 25 am avut musafiri ... nasii nostrii ... si tot asa ...

Mama imparte cadourile

Alina si Cristina au primit cate un parfum Celin Dion ...acuma va ganditi ca au primit parfumuri la fel? DA dar nu e problema ca din pacate locuiesc in orase diferite...

Bunica, mama si tata au primit amandoua cate un aparat Philips de gatit pe aburi

Iar Carla a primit multeeee ... o papusa Alba ca Zapada in marime uriasa ... un ursulet ingeras care ne invata poezioara Inger ingerasul meu ... haine de pat, papusa Frumoasa din padurea adormita si Jasmin ...

Iar eu am primit un parfum ...iar sotul meu o bluza ...

Dupa cum vedeti avem aproape toate printesele ... ne mai lipseste Cenusareasa si Frumoasa si bestia - Belle ... dar se apropie ziua ei si cine stie ...

Vlad si Carla se distrau de minune ...

La sfarsitul lunii am terminat prima etapa a dietei Rinas cu minus de 15 kg ... sunt la mentinere ...

Anul nou tot in familie ... mai exact cu nasii ... a fost placut ...

Carla ii punea poezia cu Inger ingerasul meu la bebe din burtica ...


Vlad fff bine dispus ... poza numai buna pt reclamele cu paste de dinti ...

Carla mea mereu zice ... o iubesc pe Marci ...


si il iubesc pe Vlad ...


Per ansamblu a fost un an bun ... greu dar bun ... din punct de vedere profesional pt mine un an mai bun si mai plin, un an in care am invatat multe ... au fost si momente bune si momente rele ...dar asta cred ca asa e la toata lumea ...

Si am incalecat pe o sea si am spus povestea anului 2009 asa ...

Predau leapsa Elenei pt ca stiu ca ii plac jocurile si tuturor celor care citesc acest blog si doresc sa intre in jocul nostru ...
Fiecare scrie acest blog despre 2009 cum doreste ... mie mi-a picat bine sa revad pozele anului 2009 si sa recapitulez cele intamplate ... voi scrieti cum doriti ...

LA MULTI ANI 2010!!!!

1 comentarii:

La multi ani fericiti! sunteti o familie minunata,imi place tare cum arata mama ta,si tu ii semeni mult.Va pupacesc cu drag si sa aveti un an fericit cu multa sanatate.

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates