luni, octombrie 12, 2009

O salata minunata pt zilele de amidon ...mi-a placut mult ... Ingrediente: - 6 cartofi - 3 morcovi - jumatate de telina - o cutie de mazare - 6 castraveti murati - 3 gogosari - sare, piper, - mustar eu am folosit 2 (pt maioneza) - patrunjel verde - ulei - zeama de la jumatate de lamaie Legumele se spala, se curata si se fierb intregi ca si pt supa de pui, cand sunt fierte se arunca apa de pe ele si se lasa sa se raceasca ... dupa ce s-a racit se taie cubulete mici sau cum va convine fiecaruia ... castravetii si gogosarii la fel. Se pune totul intr-o oala mare ... se adauga mazarea, piper, sare si se amesteca. Pt maioneza : - pastram o jumatate de cartof la care adaugam zeama de lamaie si mustarul amestecam bine (de preferat ar fi sa folosim mixerul) si incepem sa adaugam ulei putin cate putin ca si la o maioneza obisnuita ... cand am obtinut maioneza o adaugam peste legume si amestecam bine dar usor ca sa nu zdrobim legumele ... se orneaza cu frunze verzi de patrunjel ... Reteta este luata de pe forumul oneden ... reteta postata de catre Happy

2 comentarii

E grozav,nu am facut niciodata maioneza fara oua.Am sa incerc

REPLY

Iri draga linistita potisa faci ca e fff buna la gust ... insa sa pui mustar neaparat ... si daca vezi va nu vrea sa se incorporeze maioneza maipune mustar ... si va fff bine ... si mie mi-a placut fff mult

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates