marți, octombrie 06, 2009

Rulouri de oua cu spanac O reteta simpla si foarte gustoasa pt zilele de proteine, sau se poate servi ca si aperitiv.   Ingrediente: - 5 oua - 200 g spanac congelat - coaja rasa de la jumate de portocala - 2 catei de usturoi - jumate de ceapa - ulei de masline - sare, piper Ouale cu un pic de sare si piper se bate bine bine cu mixerul ... se alege o tigaie mai mica pt asa zisele "clatite" ... se incinge cate o picatura de ulei ... atentie sa fie tigaia fff bine incinsa ... se pune cate un pic din ouale batute (ca si cand facem clatite) in tigaie si se frige si pe o parte si pe cealalta ... cand am facut toate omletele le lasam sa se raceasca ... intre timp pregatim umplutura ...se incinge o lingurita de ulei de masline, punem ceapa si usturoiul tocat marunt si le calim un pic, adaugam spanacul inghetat si invartim bine bine pana se face si spanacul, la sfarsit adaugam sare, piper... se fierbe pana numai are zeama ... Luam fiecare omleta in parte si punem umplutura in mijloc, o rulam ca si o clatita ... le punem intr-o tava termorezistenta ... peste presaram coaja de portocale (sau lamaie) ... se pune la cuptor cam 20 min Eu l-am servit cu salata de rosii cu ceapa. A fost un deliciu ... Pofta buna!!! Ingredientele sunt pt 2 persoane ... pranz si cina ...

4 comentarii

Eu fac varianta mai simpla ...oul amestecat cu spanacul..practic o unica omleta.
Asa preparat sub forma de rulouri este foarte frumos ..imi place mult.
Interesant sa pui coaja de lamaie sau portocala rasa...trebuie sa-i dea un gust particular.
toate cele bune!

REPLY

cred ca e buna si avrianta ta dar la dieta mea e ideea sa iasa mai mult ca sa te poti "satura" iluzie optica mai mult dar care fucntioneaza ... da coaja de porto i-a dat un gust aparte fff interesant mie mi-a placut sotului meu nu ... asa ca asta depinde de gust

multumesc de comentariu toate cele bune si tie

REPLY

Ce faine sunt! Arata taaaare bine! Poate le fac si eu maine.

REPLY

linistita Alina draga nu e mare lucru si chiar a fost fff bun ... si familia a votat - delicios ...pup

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates