joi, octombrie 08, 2009



Pieptul de pui umplut cu legume a fost foarte buna ... mi-a placut la maxim ... este pentru zilele de proteine (Rinas 90).

Ingrediente:

- 800 g de piept de pui
- un morcov
- un patrunjel radacina
- jumate de telina
- o ceapa
- 2 catei de usturoi
- boia, rozmarin, busuioc
- ulei de masline
- suc de rosii 200 ml
- patrunjel verde

Pieptul de pui se pregateste ca si pt snitele ... eu am avut 2 buc de piept(intregi) si fiecare piept l-am taiat 2 doua astfel am obtinut 4 bucati ... le-am batut bine ca si snitelele ... am uns carnita cu ulei de masline (un strop) am facut un mix de condimente din rozmarin, busuioc, boia, sare si piper ...



am condimentat fiecare bucata de carne ...

Umplutura : se curata legumele, morcovii, patrujelul si telina le-am taiat fasii, am adaugat jumate de legatura de patrunjel verde tocat si am amestecat bine ...



cu aceasta compozitie am umplut fiecare bucata de carne ... ca si caltitele am pus pe mijloc legumele si am rulat ...




le-am asezat intr-o tava termorezistenta



sosul: sucul de rosii l-am amestecat cu jumatate de patrunjel tocat marunt, ceapa si usturoiul tocat marunt ... si am turnat compozitia obtinuta peste carne ...



am pus totul la cuptor 50 - 60 min ... se tine in cuptor pana numai este aprope deloc zeama...



Le-am sevit cu salata de rosii, ardei si cepa .



Ingredientele corespund la 2 portii ... pranz si cina

5 comentarii

Arata f. bine! :) Si sigur e gustos!

REPLY

intradevar Nik ...a fost fff bun ... multumesc ... te pup

REPLY

Sanatos,bun si arata si f.bine!a mai ramas o feliuta subtire???

REPLY

nici urma de carnita ... ha ha s0a ras tot la cat de bun a fost
te pup

REPLY

Arata foarte bine si cred ca e sooper la gust, voi incerca si eu reteta ta! Pt toate retele superbe pe care le postezi aici, te invit la mine pe blog sa ridici un premiu! Asta daca nu l-ai primit deja, la cate retete excelente ai!

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates