vineri, octombrie 02, 2009



Ingrediente:

- 10 mere
- 50 g fistic
- 2 linguri de migdale
- o portocala
- scortisoare
- o lingurita de miere de albine


Merele se curata, se taie in jumatate, se scot samburii si cu ajutorul unei lingurite scobim din miezul merelor cat sa facem loc pt umplutura ...


miezul scobit se pune intr-o tava ... se tapeteaza o tava cu hartie de copt ... se aseaza merele scobite pe tava ...


intre timp miezul de mere se amesteca cu o lingurita de miere de albine, un pic de scortisoare (fiecare dupa gust), si se adauga peste portocala curatata si taiata cuburi, fisticul si migdalele tocate ... se amesteca bine ...



merele scobite se umple cu aceasta umplutura si se pune la cuptor 25 minute..

Este un desert usor, simplu de facut si foarte gustos, reteta este conceputa pt zilele de vitamine (Rinas 90) si ingredientele corespund la o portie de 2 persoane pt pranz si cina.

Pofta buna!

2 comentarii

F. misto reteta! :D Poate o voi incerca si eu ca desert!
(Le-as manca pe toate nepreparate, pentru beneficii maxime, dar cu fructele crude in combinatie cu altele... mai dificil datorita riscului de fermentare.)
Dupa cum vezi eu m-am abonat la dieta ta! ;)) Sunt sigura ca o sa gasesc multe retete bune de preluat/ adaptat!

REPLY

ma bucur fff mult ca iti place ... te astept cu drag pe la mine ... si eu trec pe la tine ...ca am vazut si eu pe acolo niste retete care ar merge la mine ... week and placut

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates