joi, octombrie 01, 2009



Ingrediente:

Pt conopida pane

- 500 g conopida
- supa de legume 250 ml (el l-am preparat dintr-un cub de legume si patrunjle tocat)
- faina
- pesmet
- ulei de masline
- boia, maghiran, cimbru, busuioc

Pt cartofii la cuptor

- 5 cartofi mai mari
- pesmet
- boia
- condimente, sare
- ulei de masline

Conopida o spalam bine si il defacem in buchetele mai mici, il fierbem in apa cu sare ... cand este aproape fiert (nu in totalitate) se scoate se strecoara si se lasa 15 min la racit ... intre timp luam cam 50 g de faina si amestecam cu o lingura de boia rosu, iar intr-o alta farfurie punem in jur de 150 g pesmet la care adaugam, maghiran, busuioc, cimbru si amestecam ... dupa ce conopida s-a racit il trecem prin faina cu boia, apoi prin supa de legume si pe urma prin pesmetul cu condimente ... se pune totul intr-o tava termorezistenta si se stropeste cu ulei de masline ... se pune la cuptor in jur de 20 - 25 min ...

Cartofii se curata si se taie bastoane mai groase ... se pune apa la fiert cu un pic de sare ... cand apa fierbe se pun cartofii in apa clocotita si se fierbe 10 - 15 minute ... se scoate si se lasa la scurs ... intre timp luam o tava mare si il tapetam cu hartie de copt... luam cartofii ii asezam intr-un castron si punem peste 2- 3 linguri de ulei, boia iute, 2-3 linguri de pesmet si condimente ce preferati eu am pus maghiran si busuioc ... amestecam bine cartofii ... rasfiram cartofii pe hartia de copt daca se poate sa nu fie una peste alta ar fi de preferat ... se pune la cuptor in jur de 40 minute



Conopida se serveste cald cu cartofii ... este un pranz si o cina excelenta pt zilele de amidon ...

Ingredientele de mai sus respectiv cantitatea de mancare obtinuta este pt 2 persoane ..
Pofta Buna!!!!

P.S. sursa forum.onedem.com ... reteta postata de Happy si Mady ...

2 comentarii

:D Cred ca in ziua asta nu e prea greu, cu asa mancare nu simti ca esti la dieta...
Dupa ce am citit si descrierea, disocierea pe zile, ma gandesc: ai multa vointa! Nu as putea, oricat mi-as propune!
(Poate si pentru ca mi-a intrat in cap ca echilibrul alimentar trebuie realizat pe tot parcursul unei zile si am fost uimita cand am citit ca nu e considerat periculos un asfel de regim. :o)

REPLY

da a fost bine ... eu ma simt bine ... sper sa fie la fel si cu trecerea timpului ... nu vad de ce ar fi periculos ...

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates