sâmbătă, septembrie 26, 2009

Stiu titlul pare socant dar credeti-ma si gustul acestei minunate supe este la fel de socant ... e absolut delicioasa ... din nou inspiratia mea a fost emisiunea de la RTL KLUB (post maghiar) Vacsora Csata (un fel de Cireasa de pe tort)... am fost foarte uimita de combinatia acestei supe ... asa ca am zis ca ar fi o nebunie sa nu incerc si eu ... din pacate cei de la emisune nu au dat gramajul ingredientelor asa ca am improvizat ... Ingrediente: - un piept de pui - 2 morcovi mari - 2 buc mai mici de patrunjel radacina - o telina mai mica - o ceapa potrivita - o lamaie - o lingura de boia rosu - frisca de gatit 250 ml - tarhon 2 linguri (fff important ingredient fara tarhon nu e buna) - si un borcan de castraveti murati - o legatura de patrunjel Legumele se spala, se curata si se taie in 4 (ca pt supa de carne), le asezam intr-o oala, peste punem pieptul de pui fara piele, o lingura de boia, sare, eu am pus si niste boabe de piper si un catel de usturoi,  si apa cat sa acopere continutul ... se lasa la fiert la foc potrivit pana se fierb legumele si carnea ... intre timp taiem castravetii murati rondele, pregatim si lamaia care o taiem rondele si tocam patrunjelul verde marunt ... cand carnea si legumele sunt moi se mai pune apa (calduta) peste si se fierbe inca o data ... cand a dat in clocot se ia de pe foc. Se strecoara supa ca si la supa de carne ... legumele se taie cuburi,eu am folosit doar morcovii dar voi puteti pune si restul legumelor, carnea se taie fasii ... supa se amesteca cu frisca lichida incet ... putin cate putin pana incorporam toata frisca in supa, adaugam castravetii murati si taiati rondele, legumele, carnea si tarhonul ... se pune la fiert pana da in clocot. Cand da in clocot se stinge ... se serveste cald cu rondele de lamaie si patrunjel verde tocat marunt. hmmmm o delicatete !!! Pofta buna!

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates