miercuri, august 19, 2009




Ideea a venit de la mama ... ieri am fost in trecere pe la mama si m-a inebunit cu casul ei pane ... fff bun ... ceva nou pt mine ... nu e mare lucru dar totusi nu e aceeas ca si cascavalul pane ... incercati si voi ...

Ingrediente:

- cas de vaca, oaie, ce o fi
- 3 oua




- faina - 3 linguri



- pesmet sau susan ... eu am folosit ambele
- ulei - cat sa prajim casul


Pt salata eu am folosit:

- 3 rosii mari
- o legatura de ceapa verde
- un catel de usturoi
- 2 ardei mai mici
- 2 morcovi mai mici - rasi
- jumare de legatura de patrunjel
- jumate de legatura de marar
- 2 oua fierte tari
- o lingura de ulei de masline
- un paharel de iaurt

Casul se taie felii grose cat un deget ...


ouale se bat si se pregateste pesmetul, susanul si faina pt pane ... feliile de cas le trecem prin faina, apoi ou



si pe urma in pesmet sau susan (sau ambele) ... dupa se prajesc pe ambele parti in ulei incins ...



si gata




Pt salata: se spala legumele bine bine, se curata de coaja morcovul, usturoiul, si se rade pe razatoare atat usturoiul cat si morcovii, restul legumelor se taie felii, patrunjelul si mararur se toaca marunt, ouale se taie rondele, cand am taiat totul se pune intr-un vas ... se pune sare, iaurt, ulei si se amesteca bine bine ... se lasa la frigider 30 min inainte de servire ...





POfta buna!

2 comentarii

Da,da e f.bun daca e cas de oaie!!mult,mult am facut si eu,dar anul asta nu!!asa ca pe treaba Mariana!

REPLY

Draga mea, la mine te asteapta un premiu. Chiar daca il mai ai, considera-te "dublu medaliata" - asa am facut si eu si acum ma simt plina de mandrie! Sper sa iti fi adus zambetul pe buze!

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates