marți, iulie 21, 2009

Ingrediente: - 1 kg de legume amestecate morcovi, patrunjel radacina, gulie, telina, o rosie si jumate de ardei - 500 g de piept de pui - 250 g smantana - un galbenus de ou - o lamaie - patrunjel verde, telina frunze, leustean, maghiran Legumele se spala si se curata ... se taie dupa gustul fiecaruia ... eu deobicei arunc toate legumele in mixer si le tai ... Rosia se taie in patru, ardeiul se taie in doua ... carnea se taie cuburi ... totul se pune intr-o oala mare si se pune apa cat sa acopere continutul oalei ... se pune sare si se acopera cu capacul de la oala ... lasam ca totul sa fiarba la foc mic ... Cand legumele si carnea au fiert mai punem apa (cat doriti sa obtineti supa)... si lasam sa fiarba ... intre timp smantana se amesteca cu galbenusul, lamaia stoarsa si verdeturile ... se pune un pic de apa ca sa diluam (sa nu se inbranzeasca in supa smantama) ...si cand supa clocoteste se ia oala de pe foc si se adauga amestecul de smantana si verdeturi ...se amesteca bine si se pune pe foc pana da din nou in clocot ... Se serveste simplu sau cu ardei iute ... Pofta buna! P.S. Scuze pt claritatea pozelor ...

6 comentarii

Buna Tunde!Da supa trebuie sa fie gustoasa si usoara!te urmaresc de mult si ti-am mai scris aici!imi place blogul tau mult,se vede ca muncesti la el cu mult drag!Mi-am facut si eu un blogusor(nu se poate numi blog pt.ca e tare simplu si nici nu prea le am cu astea,dar sper ca va deveni ok!as dori sa te trec in listuta mea mai ales ca sintem oarecum vecine de oras!si ardelence!ha,ha si mi draga Oradea de mult din copilarie(avem si niste prieteni dragi acolo!)se poate???Si multumes ca m-ai vizitat,este o onoare pe bune!

REPLY

Anonim ... mi-ar place fff mult sa stiu cum te cheama ... care e blogul tau ... din pacate nu mi-ai lasat un link sau un nume sa stiu cine esti ... multumesc pt cuvintele de lauda ... ma bucur ca treci pe la mine si pt mine este o onoare ...iar daca suntem vecine ... de unde esti? poate mai stam de vb ... astept sa treci sa imi lasi un link cu blogul tau ... toate cele bune ...

REPLY

Vai de mine!asa e !scuzele mele!Ma cheama Mariana iar blogusorul:Bunatati-simple.blogspot.com

REPLY

Si te astept cu drag,drag!cu sugestii si parerea ta conteaza pt.mine!

REPLY

cu mare placere oricand ... pupici

REPLY

Buna! :) te invit la Friday Flowers, daca ai placere! Gasesti detalii aici : http://jurnalulanei.blogspot.com/2009/07/friday-flowers_30.html Multumesc! O zi frumoasa!

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates