joi, iunie 11, 2009

Ieri a fost mult asteptata serbare ... prima serbare a Carlei .. avand in vedere ca serbarea de iarna am ratat-o pt ca am avut varicela ...a fost frumos ... am ras mult si mi-a venit mereu sa ii manac de dulci ce erau ... am cantat, am dansat, am spus poezia, am facut poze ...
Va invit sa vedeti si voi un mic video cu pozele de la serbare ...








P.S. - versurile din poezia Carlei sunt scrise intentionat gresit adica pe limba fetei mele ... ca sa nu se inteleaga gresit ...

3 comentarii

Cea mai frumoasa "papadie" pe care am vazut- o in viata mea! O printesa! sa va traiasca si felicitari ca ati terminat gradi ( banuiesc ca grupa mica :P ) pupici ,frumoaselor! :*:*

REPLY

Da Ana draga ... Carla a terminat grupa mica ... multumesc mult pt cele scrise inseamna mult pt mine ... fata mea e punctul meu sensibil ... te pup

REPLY

E dulce foc! cred ca s-a distrat de minune! Pupam dulce.

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates