miercuri, iunie 17, 2009



Inspiratia mi-a venit din editia recenta a revistei Ioana ... "Rulada umpluta in stil mediteranian" ... pt ca arata super am zis ca incerc ... am trasnformat-o in varianta dietetica si in loc de spanac (nu am avut acasa) am folosit legume congelate din conopida, brocoli si varza ... reteta originala o gasiti aici si in revista "Ioana" ...

Ingrediente:

- 2 bucati de piept de pui intreg sau 800 g de carne tocata
- 400 g de legume congelate - ce doriti sau ce aveti acasa
- o punga de soia granule
- 3 catei de usturoi
- 100 g de tofu
- sare, piper
- 2 oua
- 2 linguri de mustar (fara zahar)
- jumate de lingurita de oregano
- o lingura de boia
- o lingura de ulei de masline
- o lingura de rozmaring proaspat



Carnea se spala, se indeparteaza pielita si se taie cuburi, se pune in masina de tocat carne impreuna cu usturoiul, intre timp punem soia granule la inmuiat in apa cu delicat in jur de 15 - 20 min ... punem carnea tocata intr-un vas adanc, adaugam granulele de soia inmuiate in apa si stoarse bine apoi, boia, o lingura de mustar, ouale, oregano, sare si piper ...


amestecam bine totul ... amestecul de carne il punem la o parte ...





intr-o alta oala se pune tofu faramitat, legumele decongelate si rozmaringul tocat marunt ...




Pe un blat mai mare ... intindem carnea tocata ... in mijloc asezat amestecul din legume, tofu si rosmaring, dupa care rulam,


eu nu am reusit sa il rulez pt ca carnea a iesit mai moale, asa ca ... cu mana am acoperit umplutura ...


apoi am uns o tava termorezistenta cu ulei de masline si am asezat rulada de carne in tava ...


punem rulada la cuptor (se incinge cuptorul cu 20 min inainte) si il lasam in jur de 30 min ...



Se serveste cu legume aburite sau cu ce garnitura preferati voi.


Pofta buna!

1 comentarii:

arata bestial. Felicitari pentru cele pregatite !

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates