miercuri, iunie 24, 2009

Este reteta mamei mele ... o reteta fff usoara ...si fff delicioasa. Ingrediente: - ficatei de pui - 500 g - ceapa - 2 buc (eu am folosit o ceapa rosie si o legatura de ceapa verde) - ulei de masline - 1 lingura - unt - 300 g - sare, piper - rozmarin, cimbru, patrunjel, leusetean ... Ficateii se spala bine si se sterg de apa, ceapa se curata si se taie cuburi (nu va chinuiti sa le taiati mici ca oricum le vom pasa cu mixerul) ... intr-o tigaie se incinge o lingura de ulei de masline cu 100 g de unt ... se pune ceapa si se caleste, apoi punem ficateii (fara sa punem sare sau alte condimente) si le frigem bine ... pana devin moi ... apoi tot continutul se pune intr-o oala mai adanca si se lasa in jur de 30 min la racit. Dupa ce s-a racit un pic ... punem 200 g de unt (untul sa fie moale), sare, piper dupa gust si verdeturile taiate marunt proaspete daca aveti daca nu sunt bune si uscate ... cu ajutorul blenderului de mana mixam totul pana obtinem o pasta fina ... luam o forma (ce doriti voi) si asezam pateul in forma respectiva, ornam cu putina verdeata si il punem la frigider ... cand untul se intareste pateul se va putea taia ca si salamul. Se comsuma rece cu paine (pt cei care nu sunt la dieta) pt cei cu dieta se consuma cu legume, salate se poate folosi cu succes in ouale umplute ... Pofta buna! P.S. imi cer scuze pt claritatea imaginilor

1 comentarii:

Pentru toate bunatatile pe care le ai aici, am un premiu la mine pe blog.Te astept cu drag sa le ridici:)
Numai bine.

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates