marți, iunie 02, 2009

Ziua de ieri a fost incarcata si plina de veselie pt Carla mea ... la gradinita s-au jucat toata ziua in parc diferite jocuri, au mancat ciocolata pana la epuizare, apoi am fost si noi cu ea in Oraselul copiilor unde s-a urcat unde a vrut ... a fugit unde a vrut, a ascultat muzica, a urmarit micii artisti dansand ...seara s-a incheiat cu o pizza si o clatita de ciocolata dupa care a picat de buna voie in pat ... va invit sa urmariti si voi cateva poze ...





























4 comentarii

hello Tunde, ti-am dat 5 stars pentru pozele frumoase...sper ca am click unde trebuia, Frumoasa fetita ai! Sa-ti creasca mare si sanatoasa si sa te bucuri de viitorul ei!
Imbratisari calde!
XO,Nina

REPLY

Multumesc Nina ... esti o dulce ...ca tot timpul de fapt ... te pup si eu .. XOXO

REPLY

E scumpa tare, fetita ta! sa-ti traisca si sa ramana mereu asa vesela si plina de energie! :D

REPLY

Asta imi doresc si eu Diamond ... asa sa fie ... pupic

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates