duminică, februarie 08, 2009



O supa usoara si bine tolerata de organism ... supa de varza este foarte buna pt organism ... pt digestie si pt curele de slabire.

Ingrediente:

- 1 kg de varza acra marunta
- sare
- pasta de ardei
- un fir de carnati
- o lingura de faina de soia
- 2 linguri de ulei
- o ceapa medie
- 250g de smantana
- olegaturta de marar
- o legatura de patrujel

Varza acra se spala bine cu apa ... ceapa se curata si se caleste in putin ulei se pune varza acra si apa cat sa acopere continutul oalei... se pune sare si se fierbe pana varza devine moale ... cand varza e moale se pune apa (in fuctie de cata supa vrem sa obtinem) si se lasa din nou la fiert ... cand da in clocot se pregateste rantasul ... din faina de soia, ulei si pasta de ardei (sau boia)... se adauga rantasul la supa si se amesteca bine, se adauga smantana si carnatii taiati rondele ... se lasa sa fiarba in jur de 15 min pt ca si carnatii sa se inmoaie ... se pune marar si patrunjel la sfarsit ...

Pofta mare!

4 comentarii

Azi vreau sa fac si eu ciorba de varza acra :)
Multumesc pentru reteta!
Am mancat de multe ori dar nu stiam cum se face. E foarte buna!

REPLY

Cristina draga sper sa iti placa ... e o supa buna si foarte usor de facut si pe deasupra de toate nu afecteaza nici silueta

ma bucur ca ai trecut pe la mine ...
te pup

REPLY

Extraordinara ciorba! :)
Curios e faptul ca moldovenii nu stiu de existenta unei astfel de ciorbe (au aflat asaera). Cred ca e specifica Ardealului.
Am mancat o oala de ciorba aseara ... vreo 4 persoane.
Multumesc pentru ca mi-ai reamintit ce buna e ciorba asta.
Cand eram acasa, la "pomana porcului" mancam ciorba de varza acra ... :)

REPLY

ma bucr mult ca va placut ... si mie imi place supa de varza e foarte buna ... te pup

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates