joi, februarie 12, 2009

Am facut mai multe feluri de supa de ceapa ... si ne-a placut ... mie imi place supa de chimin mult insa sotului meu nu ... insa daca pun chiminul in alte supe il mananca ... si atunci am zis sa combin cele doua supe si sa mai pun si oua ... a iesit o nebunie foarte gustoasa ... va invit sa vedeti si voi ce a iesit ... Ingrediente: - 300 - 350 g ceapa - un morcov - sare    - 2 linguri de ulei - o lingura mare de chimin - smantana dulce sau frisca de gatit in jur de 300 ml - vin rosu sau alb cam 200 ml - 250 ml (eu am folosit rosu ca asta era acasa dar parca cel alb e mai bun la aceasta supa) - patrunjel verde o legatura Bruschete: - 4 felii paine - ulei de masline - rosii uscate sau pelati - condimente pt pizza Ceapa se curata si se taie cuburi ... nu m-am chinuit sa tau ceapa marunt pt ca oricum l-am mixat cu blenderul in final ... morcovul l-am curatat si l-am taiat rondele nu foarte subtiri ... am pus intr-o oala uleiul la incins ... am pus ceapa am invartit de cateva ori si apoi am adaugat chiminul ... am lasat cam 2 min amestecand continu sa se sticleasca ceapa si sa iasa aroma din chimin ... am adaugat morcovii si am mai lasat un pic sa se caleasca totul ... apoi am pus apa cat sa acopere continutul din oala ... am pus sare, am acoperit si am pus la fiert pana s-au inmuiat si morcovii ... am pus apoi tot continutul in blender am mixat, am adugat si vinul si frisca de gatit am mixat inca o data si am pus totul inapoi in oala, am adaugat inca apa nu foarte multa ca iese foarte lichida si se dizolva gusturile ... si am fiert ... cand supa a dat in clocot am pus patrunjelul tocat marunt si 3 oua si am mai lasat sa fiarba 5 min ... Dupa care am uns fiecare felie de paine cu ulei de masline, am pus rosii pelati pe fiecare si am presarat condimente ... l-am pus la cuptor cam 15 - 20 min ... O supa fina, aromata ... ideala de consumat acum pe frigul acesta. POfta mare

3 comentarii

sunt liana.intotdeauna intru cu mare placere pe blogul tau,e super!tortul de la ziua lui paul m-a facut praf!eu nu prea sunt cu dulciurile,imi place ce face loredana,dar tortul tau e demn de a fi aratat(si mancat,bineinteles!) oriunde in lume!te poop mult!

REPLY

Liana draga ma bucur tare mult ca iti place blogul meu, multumesc de aprecieri ... esti draguta ...o zi buna

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates