marți, februarie 24, 2009

Daca doriti o supa aromata, o supa plina de vitamine, usoara si fffff usor de realizat atunci alegeti aceasta varianta ...supa crema de patrunjel ... am vazut multe retete insa eu am improvizat ca si mai tot timpul insa trebuie sa spun ca cel care m-a inspirat a fost Jakob Haussman ... un mare bucar ... dupa parerea mea imi pare rau ca nu pot pune link dar nu am mai gasit reteta pe net ... tvr 1 a inchis arhiva de la Hai sa bucatarim ... cred ... asa ca am facut dupa capul meu ... Ingrediente: - patrunjel verde cam 5-6 legaturi mari - o ceapa mare - un morcov mai maricel - 2- 3 linguri de ulei de masline - 200 g frisca pt gatit - 200 g smantana - delicat Curatam ceapa, o spalam si o taiem cuburi nu ne chinuim sa fie mici ca oricum va fi mixat deci cum ne vine, punem uleiul la incins, adaugam ceapa si o calim la foc mic, morcovul se spala si se curata ... se taie rondele si se adauga la ceapa se caleste pana ce morcovul se inmoaie un pic, intre timp luam patrunjelul si o spalam bine si o taiem (din nou nu foarte mic pt ca oricum vine mixat) ... adaugam patrunjelul la ceapa si morcovi, il lasam sa se caleasca in jur de 5 min, apoi punem apa cat acopera si sare ... se fierbe in jur de 30 min ... pana e moale morcovul ... punem continutul oalei in blender, adaugam smantana si frisca ... mixam bine ...turnam continutul inapoi in oala si mai punem apa nu mult ... in functie de fiecare cata supa vrea ... sa nu diluati mult ca isi pierde aroma ... se mai pune sare dupa gust si se fierbe. Se serveste cu patrunjel frunze pt cei la dieta, sau cu rondele de usturoi ... usturoiul ii da un gust si mai aromat ... Pt cei care nu sunt la dieta se poate servi cu crutoane sau cu paine prajita ... Pofta mare! P.S. comentariu pt concurs OLivo Obtii in jur de 2.5 - 3 l de supa 3 l are 1198 calorii ... 1 l are in jur de 400 calorii ... 500 g are in jur de 200 calorii deci o portie de 300 - 400 g cu crutoane cam 50 g are cam 350 calorii ...

1 comentarii:

O primavara insorita si calduroasa iti doresc

............
XOX
Isabela

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates