duminică, februarie 08, 2009



Ingrediente:

- 500 g somon
- zema si coaja rasa de la o lamaie
- 250 ml vin alb (eu am folosit rosu ca doar rosu era acasa )
- 100 ml ulei de masline
- sare
- ghimbir macinat
- frunze de telina si cimbru

Se curata somonul, se sareaza si se aseaza in tava.


Peste somon se toarna uleiul de masline, vinul, zeama de lamiie. La sfirsit se presara si coaja rasa de lamaie peste somon si apoi ghimbirul, frunzele de telina si cimbru.

Se acopera cu o folie de staniol si se da la cuptor cam 50 minute.


Cand mai sunt 10 minute se scoate folia de aluminiu.



Se poate servi si cu mujdei de usturoi si cu garnitura ... fiecare ce prefera ... eu am dat cartofi langa (cartofii nu e pt dieta atkins) un vin alb alaturi.



Sursa acestei retete este: gustos.ro

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates