marți, februarie 03, 2009

Poate va intrebati cine dracu sunt astea? asa am zis si eu ... Duminica seara am avut norocul sa vad filmul la Prima tv cu acesti indivizi Jackass ... pot sa va zic ca unul e mai nebun decat celalat, sigur au probleme la mansarda insa tocmai asta ii face atat de al dracului de amuzanti ... am ras la film de m-a durut burta ... am mai vazut eu filmulete de genu cum e la discovery - Brainiac sau Mit buster dar astea ii intrec pe toti sunt niste nebuni din toate punctele de vedere ... daca aveti posibilitatea uitati-va insa fara copii ... nu recomand filmul sub 16 ani ... la cate prostii fac mai bine sa nu dam idei celor mici ... oricum in nici un caz nimeni sa nu faca ce fac imbecilii astea ...












Faza cea mai tare si cea mai scarboasa ... cu toaleta ...

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates