vineri, ianuarie 16, 2009

Dupa cum v-am mai spus pe 13 ianuaria ... marti ... Carla a facut 3 ani ... am fost la gradinita sa sarbatorim ... tort, suc nebunii ... cand am ajuns ... am intrat in toiul unui joc ... jocul de - a iepurasul ...

De la Ziua Carla 2009


Sarea toata lumea ca si iepurasul

De la Ziua Carla 2009

Apoi au stat jos ... si Mihaela - educatoarea a spus copiilor ca o vom sarbatorii pe Carla ...

De la Ziua Carla 2009
e>
Toata lumea a sarit in sus de bucurie .......


De la Ziua Carla 2009


De la Ziua Carla 2009


Ne-am asezat la masa frumos ...

De la Ziua Carla 2009


Toti erau ochi si urechi


De la Ziua Carla 2009


Carla in fata ... pe scaun ... sarbatorita ...


De la Ziua Carla 2009


Tortul ...


De la Ziua Carla 2009



Am aprins lumanarile si am cantat ...


De la Ziua Carla 2009


Apoi am suflat lumanarile ... cu mici ajutoare


De la Ziua Carla 2009


Dupa care Nico - ingrijitoarea ... a impartit tortul frateste ...

De la Ziua Carla 2009


O poza pt mami


De la Ziua Carla 2009



Asa arata toata masa ...


De la Ziua Carla 2009


Unii au mancat tot unii au baut tot ...

De la Ziua Carla 2009


Carla ...


De la Ziua Carla 2009


Ce dulci sunt ...


De la Ziua Carla 2009



Niki ... cea mai buna prietena a Carlei ... ele fac totul impreuna ... chiar si varicela ...


De la Ziua Carla 2009


Si-a lins si degetele sa ... nu rateze nimic


De la Ziua Carla 2009


ce buna e ...


De la Ziua Carla 2009



Este pofta ...

De la Ziua Carla 2009



Am pozat cu lingura ...

De la Ziua Carla 2009




Am si filmat tot ... insa din cauze tehnice ... si pt ca nu ma pricep ... descarcarea de pe caseta a reusit fara voce ... dar a iesit bine





Cam atat ... continuare saptamana viitoare ... adevaratul chef va fi maine si poimaine ...

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates