luni, ianuarie 12, 2009




Acum 3 ani deja eram in travaliu ... in spital asteptam sa vina durerile mai des ca sa scap o data de nastere si sa imi pot tine in brate fetita ... nu am stiu eu ce ma astepta ...
Cand am aflat ca sunt gravida ... doar eu si sotul meu ne-am bucurat, am ajuns de la o nunta cand la 5 dimineata am facut testul ... a iesit pozitiv ... Paul s-a bucurat la fel de tare ca si mine, initial nu stiam sa fiu fericita sau nu ... nu stiam cum vor reactiona parintii mei ... un lucru stiam sigur ca peste 9 luni o sa nasc un copil ... parintii mei nu s-au bucurat de vestea cea mare ... si ii inteleg ... mama a facut cu cadere nervoasa pt ca ii era frica ca nu voi termina facultatea ... ca nu o sa pot sa lucru in profesia mea ... multe multe ... dar pana la urma s-a linistit si ea si tata si pe tot parcursul sarcinii au stat alaturi de noi ... si astazi sunt alaturi de noi si sunt nebuni dupa unica lor nepotica Carla ...
Am avut o sarcina usoara pot sa zic nu m-a durut nimic, nu mi-a fost rau ... a fost ok. Greu a fost ca trebuia sa merg la scoala eram pen-ultimul si ultimul an de facultate ... dar am reusit si asta, am dat toate examenele si le-am luat fara restante ...
13 ianuarie mai exact vineri 13 ora 1:30 s-a nascut Carla dupa ore lungi de chin


si durere prin cezariana ... daca am avut o sarcina usoara credeti-ma am recuperat la nastere ... 6 ore am incercat sa nasc normal si nu am putut, am vrut sa fac rahianestezie si anestezistul mi-a zis din start ca nu face ca nu voi naste normal ... dar eu si doctorita mea ne-am incapatanat (si nu trebuia) ca vom naste normal ... insa dupa 6 ore de chin si stat pe wc ... nu am reusit ... atunci am fost pregatita de cezariana ... la 1:30 Carla s-a nascut cu stop cardio-respirator ... a fost resuscitata ... si in cele din urma salvata ... cu toate astea ... fost si este un bebelus sanatos si azi. Am stat 5 zile la spital din care 2 la ATI si 3 cu Carla in camera intr-o rezerva ... cu o colega de camera care m-a terminat psihic cu obiceiurile lor ... dupa 5 zile am iesit pe propria raspundere din spital si am venit acasa ... imi amintesc momentul cand am urcat scarile ... si am pasit pe usa ... era tata acolo ... si imi asambla mobilierul de bucatarie ... cadou si surpriza ... ce m-a impresionat... de am dat in plans ... toata astea s-au intamplata cum 3 ani ...
De multe ori stau langa ea seara dupa ce adoarme si ma uit cat e de frumoasa, cat e de nevinovata, cat e de dulce ... ma gandesc cat de gol ar fi viata noastra fara ea ... si cat de frumos e viata cand ma gandesc si ma uit la ea, cata fericire simt cand imi spune mami te iubesc ...recunosc si mereu voi stii ca ea este iubirea vietii mele ... asa cum o iubesc pe ea nu iubesc pe nimeni ...

Carla La Multi Ani! sa fii fericita, sanatoasa si viata asta sa iti rezerve numai bucurii si impliniri ...



P.S. avem emotii ... maine mergem cu tortul la gradi ... abia astept ... normal ca o sa va va arat poze si filmulet daca pot.

1 comentarii:

13 ianuarie este si ziua mea de nastere:-)
iti urez multa rabdare la caposeniile capricornului...

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates