duminică, decembrie 07, 2008

Am cautat pe net peste tot o reteta de supa crema de ciuperci ... insa nu am gasit mai nimic care sa imi placa asa ca am luat 2 retete si l-am transformat in una si am si incercat-o ... foarte buna a iesit ...

Ingrediente:

- 800 g ciuperci
- o ceapa rosie
- 2 morcovi medii
- 1 lingura de pasta de ardei
- 1 lingura de ulei de masline
- 150 g de smantana
- 200 ml supa de legume
- patrunjel verde, sare, piper, maghiran si un pic de chimin


Ciupercile se curata si se taie felii, ceapa se curata si se toaca marunt, morcovii se curata si se taie rondele ... intr-o oala adanca se pune o lingura de ulei de masline la incins ... se pune ceapa la calit, dupa se adauga ciupercile si se lasa in jur de 5 min sa se lase, se adauga morcovii rondele, pasta de ardei




si supa de legume (daca e nevoie se completeaza cu apa cat sa acopere continutul), se condimenteaza cu sare, piper si verdeturile si se lasa sa fiarba pana ingredientele devin moi.




Cand si morcovii s-au inmuiat se pune supa cu ingredientele in blender (mie mi-a fost lene sa scot blenderul asa ca l-am tocat cu mixerul)si se mixeaza pana obtinem o pasta ...


se adauga apa ... dar nu foarte mult sa nu diluam mult, se pune smantana si se pune pe foc pana da in clocot ...




Se serveste cu crutoane sau cascaval ras. Pt cei care tin dieta Atkins se consuma gol.

P.S. ca si aspect nu e foarte apetisant dar credeti-ma e foarte buna la gust.

Pofta mare!

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates