sâmbătă, decembrie 13, 2008



Totul a inceput ieri dimineata cand colega mea Cristina ma suna dimineata ca a fost trimisa acasa cu copilul ca are varicela ... Niki fetita Cristinei este cea mai buna prietena a Carlei ... la gradi sunt mereu impreuna, in fine ... Carla nu a fost la gradi ieri ca am avut ceva treaba prin casa si am lasat fata la mama dar seara cand am luat-o de la mama in timp ce o imbracam am vazut niste bubite ... am ajuns acasa si le-am studiat mai bine ... nu sunt multe bube dar sunt ... pe ceafa, gat, fata, sub brat, la san, burtica, spate, funduc ... deci este ...iar pe azi dimineata bubele rosii contineau un lichid - vezicule ... e clar nu?
Am vorbit cu Leila aseara ... si mi-a dat niste sfaturi ce si cum sa fac ...pt care ii multumesc mult ... trebuie sa stam in casa 2 sapt la caldurica, nu facem baie decat ne stergem, ne dam pe bube cu solutie si pudra, nu consumam acrituri ...contralam febra si daca avem atunci nurofen.
Asta inseamna ca nu vom fi prezenti la prima serbare care va avea loc joi 18 dec, si imi pare foarte rau ca am repetat poezia, ne-am luat hainute albe ... ca noi trebuia sa fim fulgii de nea Carla si Niki. Asta e ... poate data viitoare daca nu ne prinde o alta boala contagioasa.



va doresc un week and placut!

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates