sâmbătă, decembrie 27, 2008





Daca ieri am avut dubii azi sunt sigura ca sotul meu a facut varicela dupa Carla, avem febra de 38 cu 5, frisoane, calduri si normal ca si bubite... inca nu multe dar avem ... si pt ca se stie ca la adulti e mai grav decurgerea bolii mi-e groaza de ce ne-asteapta ... iar daca punem la numar si faptul ca e barbat nu cred ca trebuie sa va spun multe de cum se va comporta nu?
Asa ca am stat si m-am gandit asa la ultimii ani de Craciun si Revelion, acum doi ani Craciunul a fost Ok, frumos si placut in familie, anul trecut de Craciun am fost eu super mega racita de am stat in pat 5 zile, apoi de Revelion a fost bunica saraca bolnava (din pacate ea numai e cu noi anul acesta desi as fi vrut), anul acesta Paul e bolnav, Revelionul din nou acasa o sa il facem ca nu putem pleca nicaieri ... asa ca am zis ca anul viitor de Craciun si de Revelion trebuie sa plec de acasa ... nu stiu unde dar trebuie asa nu se mai poate ... mi-e ciuda tare pt e perioada din an care mie imi place mult si mai nou mereu se intampla ceva sa nu fie bine ... ok am terminat cu plangareala numai ma plang ... o sa trecem peste normal si totul va fi bine ... nu?

Va doresc Sarbatori Fericite in continuare ...

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates