marți, noiembrie 25, 2008

Photobucket

Ingrediente:
- carne de pui sau porc ce doriti voi ... eu am folosit 2 piepturi mari de pui
- un dovlecel nu foarte mare
- soia ... granule - o punga
- varza acra --- marunta si capatana ... cantitatea difera de om la om ... eu nu fac mult de obicei asa ca am folosit o capatana medie si jumate kg varza marunta
- bulion - sau suc de rosii cam jumate de litru
- o ceapa
- putin boia sau pasta de ardei
- marar si patrunjel

Carnea se toaca impreuna cu ceapa curatata, dovlecelul se curata si se rade cu razatoarea mai mica, soia se pune intr-un vas cu apa la inmuiat cam 20 min ...
Se amesteca carnea cu, soia si dovlecelul, se pune sare, piper, boia si patrunjel, se curata frunzele de varza de cotor ... se umplu foile de varza cu compozitia de carne ... si se aseaza intr-un vas adanc sau o tava de teracota, termorezistenta ... se pune apa, peste bulion si se presara marar peste toata compozitia ... se pune capacul sau se pune o folie peste tava si se pune la cuptor sau pe aragaz la fiert. Eu l-am pus la cuptor circa o ora ... apoi am dat folia jos si inca o jumate de ora ...
Se serveste cald cu o lingurita de smantana ...
Desi nu are orez si e mai dietetic decat sarmalele traditionale credeti-ma sunt gustoase ... noua ne-a placut.
Pofta buna...

2 comentarii

ce sarmale dietetice sunt astea cu carne de porc????
Tunde, tunde....

REPLY

Anonim ... se vede ca nu stii nimic despre dieta Atkins ... daca ai fi citit despre ea ai fi stiut ca nu asta conteaza ... iar ce vezi tu acolo a fost facut din pui am si specificat ... in fine ...

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Arhivă blog

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates