marți, noiembrie 04, 2008

Ingrediente:

- 2 buc de piept de pui fara os si piele
- sare, ierburi aromate se face mix ... eu am folosit: patrunjel, cimbru, leustean, piper si un pic de condiment pt pui ...
- bulion - o cana
- ciuperci 300 g
- vin alb (cam 6-7 linguri)
- ceapa
- patrunjel
- 1 lingurita de paprika

Inainte sa ne apucam de treaba se aprinde cuptorul ... apoi se pregatesc ingredientele ...

Photobucket

pieptul se taie in doua in lung si se freaca cu condimentele mixate ....
Bulionul se amesteca cu ceapa, vinul, patrunjelul si paprika,

Photobucket

ciupercile se curata se spala si se taie rondele.
Pieptul condimentat se aseaza intr-o tava de jena

Photobucket

si peste se aplica rondelele de ciuperci

Photobucket

apoi se toarna peste continutul de bulion

Photobucket

si se acopera cu folie ...

Photobucket

se pune la cuptor circa 25 de min ... dupa se ia folia jos si se unge carnea cu sosul din tava si se mai lasa la cuptor inca 15 min.

Photobucket

Se serveste cu sos si spanac.

Photobucket

Eu am facut spanacul in mod traditional ... adica am fiert spanacul in apa cu sare, l-am tocat am pus usturoi intr-un vas (eu nu am folosit ulei nimic)si spanacul si putin lapte ... apoi am pus restul de cantitate de lapte, sare, piper si gata (nu am pus nici faina pt ingrosat)...

Va pot spune ca a iesit foarte bun ... dar voi puteti face altceva ca si garnitura ... vedeti voi!

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Arhivă blog

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates