marți, octombrie 21, 2008

Am avut un sfarsit de saptamana super aglomerat ... am inceput vineri ... cand socrul meu dupa o luna jumate de amanare a trecut in sfarsit pe la noi sa ne zideasca usa ... am reusit si noi intr-un final sa ne schimbam usa de la intrare ... acum o luna jumate ... insa a ramas urat unde au spart ... asa ca socru a trecut vineri si l-a reparat ... mi-a aranjat si covoarele din casa ... hi hi adica nu s-a uitat el unde calca a intrat fara probleme pe covor cu pantofii plini de praf ... in fine vineri toata ziua am stat dupa el ... am gatit, am facut cafele ... sa ii fie bine omului daca vine sa ma ajute nu? apoi sambata am terminat curatenia ... am stat la barfa cu unchiul meu care mi-a facut o vizita asa mai lunga ... in fine ... am facut pizza din faina de soia si secara ... pt prima oara si a iesit super ... bine recunosc ca nu e ca si cel din faina alba da na ... cu curele astea de slabire merge orice ... apoi am pus gogosari in otet reteta a la Teo , o reteta minunata ... foarte usoara ... merita incercat ...




pt reteta click ,


Photobucket

... duminica am fost la botezul micului David si Dominic ...un copil super dragut si micut ... de iti era frica sa il iei in brate ... taticul este verisor a lui Paul ...

Poze cu cele intamplate:


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting



Si daca week and -ul a fost aglomerat asa a fost si ziua de ieri ... dar nu ma plang mai bine asa nu?

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates