miercuri, septembrie 10, 2008



O saptamana plina de evenimente! magnify

O saptamana plina de evenimente
am avut si ne mai asteapta ... ieri dimineata am fost pentru prima data la gradinita ... totul a fost foarte bine ... ne-am acomodat foarte bine ... nu a plans nici macar o secunda ... pur si simplu a intrat in sala cu jucarii si gata parca noi nici numai existam pe lume ... azi dimineata din nou nici o problema ... educatoarea ne-a laudat ... ca avem o fata cuminte si ascultatoare care mananca fara probleme, face pisu caca fara probleme la wc si care doarme fara sa faca scandal ca trebuie sa se puna in pat ... asa ca suntem fericiti ca ne-am integrat ...




carla
din pacate ne asteapta si un eveniment mai neplacut
... azi ... seara mergem la spital cu Carla ... trebuie sa ii taiem frenul lingual pt ca este scurt ... si avem probleme la vorbire si alte chestii ... stiu ca operatia in sine nu e mare lucru insa am emotii foarte mari ... pt ca e mare deja pt o interventie de genu asta asa ca va trebui adormita ... daca mergeam mai repede pe la 1 an se putea fara anestezie generala ... asa ca am emotii mari ... sa imi tineti pumnii si eu promit ca va tin la curent cum a decurs ...

Va pun niste poze cu gradi ... drept e ca pozele sunt facute anul trecut ... in iarna cand am fost la grupa pregatitoare la instructaj de periaj ... dar e aceeas clasa si educatoare.

Dulapul cu jucarii si paturile care sunt incorporate in dulap
Photobucket


Sala de joaca

Photobucket
Avem de toate, televizor cu desene animate, computer, dvd... Photobucket
Asa arata Carla in noiembrie
Photobucket
Asa arata paturile Photobucket
Educatoarea noastra Adriana care este o draguta Photobucket
Baia ... Photobucket
Wc-ul ... Photobucket
Sala de mese si dulapurile
Photobucket











Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates