vineri, mai 16, 2008



Ieri dupa masa am stat cu Carla televizor ... ne uitam la Happy Hour ... intre timp reclame ... preferatele Carlei ...normal doara e copil ...la orice copil ii plac reclamele ... si in toiul pauzei de publicitate apare reclama cu pizza Restaurante stiti voi sigur care e ala ... la care fata mea in gura mare ... mamiiiiii pizzaaaa ...mamiiii Carla papa pizzaaaa?hm? si ma duce spre frigider (stie ca acolo se tine papa) si imi spune mamiiiii pizzaaa ... ce sa fac? pai stii iubita mea nu este pizza acasa dar mergem la cumparaturi cand vine tati si iti luam o felie de pizza ... ok s-a linistit dupa 5 min de plans ... vine Paul acasa... il intampina cu pupaturi ca de obicei dupa care din nou tatiiii pizzaaaa ... mami cumparaturi pizzaa ...a vrut sa zica ca mami a zis ca mergem la cumparaturi si luam pizza ... ok ajungem la Real ...insa pizza nimic ... mergem in oras dupa pizza am intrat in doua locuri peste o ora e gata ...of pai cum sa stam o ora era 9 seara deja ... am ajuns acasa si i-am explicat ca azi nu mancam pizza ca e tarziu dar mami iti face maine pizza ... zis si facut. Am uitat sa va zic ce minunatie de aparat mi-am luat ... un aparat de facut paine ...visul meu de un an ... si am zis ca incerc si aluatul de pizza ... ca painea ce o face e tare delicoasa ... asa am pus ingredientele si am apasat pe buton ... peste o ora jumate a fost gata aluatul de preparat ...



Intre timp am scos 3 rosii din frigider, o legatura de ceapa verde, salamul si le-am taiat felii ...
din ulei de masline, pasta de rosii (folosesc cel de la Olimpia si va spun pe drept e foarte buna se gaseste la sticla mare), patrunjel, oregano, maghiran, leustean, marar, sare si piper am facut sosul dar totul la rece fara sa fierb doar am amestecat ingredientele....
am batut 4 oua si am ras cascavalul mozzarela.


Am scos aluatul gata dospit l-am intins ...


am pus-o intr-o tava care inainte am uns-o cu ulei de masline,am pus sosul de rosii,

ceapa, rosiile, salamul, ouale si mozzarela

peste dupa care 30 min l-am bagat la cuptor ... a iesit foarte bun.

Aparatul asta de facut paine e foarte practic, pui ingredientele programez apesi pe buton dupa care il lasi asa si peste cam 4 ore gataaaaa ai paine cald de casa pe masa care sigur e paine de casa fara ce stiu eu ce chestii, sigur paine neagra si nu cu cacao cum cumperi la magazin, o paine care merita mancat ... normal nu mult ca ingrasa ... insa acest aparat isi merita toti banii ...

asa arata pe dinauntru
recipientul in care se face aluatul cu paletinasi painea care are 1 kg




arata super nu?


2 comentarii

Am gustat si eu din painea ta la Buni ... mega delicioasa =P~

REPLY

esti bine venita oricand la noi ... ba chiar iti fac si o paine numa hai la noi...

REPLY

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Lista mea de bloguri

Popular Posts

Persoane interesate

Tunde's Blog . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates